Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 10:58:37 MET DST

"Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> writes:

> takie
> zdaniem

> To szef dupa jak pozwala prcaownikowi go olewac.

Nie olewac, ja mu powiedzialem w oczy ze tego nie zrobie. A jak kaze
komu innemu to nioech sobie szuka innego admina. Ja za internet w
firmie jestem po prostu odpowiedzialny, ze wszystkimi konsekwencjami.

Uciążliwość.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/