Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 30 Sep 1997 - 18:59:05 MET DST

Piotr Piatkowski <kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:

: A teraz powiem dlaczego zmieniłem zdanie - bo kiedyś też byłem
: zwolennikiem rejestrowania w com.pl. Otóż zauważyłem że modne staje
: się rejestrowanie polskich firm w domenie com. Oczywiście chodzi o
: to, żeby mieć adres trójczłonowy - czyli www.firma.com. To jak już do
: tego dochodzi, to niech będzie przynajmniej www.firma.pl zamiast
: www.firma.com - bo dopiero się nam zrobi bałagan.

O naiwny. To nie o to chodzi, żeby mieć adres trójczłonowy (czy
czteroczłonowy (o marne *4* znaki - ".com" - jest dużo gorszy??),
tylko o to, żeby NETSCAPE jak wpiszesz np. "burdel"[1] połączył Cię
automagicznie do "http://www.burdel.com/". A tego to już nie
zwalczymy (chyba) i te firmy, którym na tym zależy, i tak będą się
rejestrować jako burdel.com raczej niż burdel.pl.

[1] Nazwa wybrana arbitralnie, bez chęci zasugerowania, że firmy
stosujące w/w praktykę mają coś wspólnego z nierządem.

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej