IE4.0 pl & kanaly informacyjne !

Autor: Radosław Putek (putti_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 30 Sep 1997 - 19:16:52 MET DST

Witam wszystkich !
I mam takie pytanka do ludzi ktorzy korzystaja z IE4.0 pl.
Mianowicie chodzi mi o kanaly informacyjne - z tego co wyczytalem jest to fajna rzecz , tylko jak to wszystko doprowadzic do dzialalnosci z polaczeniem modemowym !?
Na jakiej zasadzie to dokladnie dziala

Chcialbym aby za kazdym polaczeniem modemowym strony byly aktualizowane (aby sciagalo sie to co nowego sie pojawilo !) i informowalo mnie o tym !

Jesli ktos wie jak mi pomoc prosze o kontakt !
Z góry dziekuje

Pozdrowienia :

Radosław Putek [PUTTI]
43-300 Bielsko-Biała