Re: Jak reaguje konkurencja...

Autor: Robert Maron (robmar_at_domek.slodki.domek)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 00:16:17 MET DST

Maciej Maciejowski <moon_at_onet.pl> wrote:
: Popd sluzy tylko i wylacznie do pobierania maili (serwer poczty wychodzacej)
: sendmail ma z nim tyle wspolnego jak quota na skrzynce pocztowej. Takze
: prosze nie mieszac pojec bo ktos napisze ze jeszcze sie ktos wlamywal na
: port 25 w cnt. Ech ludzie popem to tak jakby wlamywac sie przez fingera :)

wiec jeszcze raz napisze, ze sa wersje popa udostepniajace na zewnatrz
uprawnienia roota; oczywiscie z powodu bledow...

jednak z logu przedstawionego przez cnt na
http://wp.cnt.pl/Zaklocenia/proba-wlamu.html
nie wynika wcale, ze miala miejsce proba wlamania; ich sugestia jest wiec
wylacznie insynuacja, moim zdaniem powinni przeprosic lub przedstawic inne
dowody (i przeprosic za ich wczesniejsze ukrywanie);

a jeszcze inna sprawa jest, ze wyglada na to, ze ktos z onetu naduzyl troche
dobrych obyczajow internetowych; na to wskazuje reszta strony
http://wp.cnt.pl/Zaklocenia/ i brak rzeczowej odpowiedzi ze strony onetu...

robert (i po co ja sie mieszam? przecie windows mnie to obchodzi...)

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/