Re: Jak reaguje konkurencja...

Autor: Maciej Maciejowski (moon_at_onet.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 22:01:49 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> (Tue, 16 Sep 1997 12:52:10 +0200) wrote:

> Stare wersje sendmaila umozliwiaja pobranie pliku hasel poprzez wyslanie
> odpowiedniego listu, a mozna jeszcze wiecej pokombinowac.
> LB nie sprecyzowal na czym proba wlamania poprzez POP polegala - niech
> wyjasni.

Popd sluzy tylko i wylacznie do pobierania maili (serwer poczty wychodzacej)
sendmail ma z nim tyle wspolnego jak quota na skrzynce pocztowej. Takze
prosze nie mieszac pojec bo ktos napisze ze jeszcze sie ktos wlamywal na
port 25 w cnt. Ech ludzie popem to tak jakby wlamywac sie przez fingera :)

--
Jestem tez osoba prywatna i taka mnie trzeba odbierac miedzy godzinami 17:00
a 9:00 rano. Jezeli tego ktos nie przestrzega jest przeciwko netykiecie.