Re: wp.cnt.pl - connection refused??

Autor: Marcin Jagodziński (marcinj_at_rubikon.net.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 00:53:52 MET DST

On 16 Sep 1997 20:35:21 GMT, Maciej Maciejowski
<moon_at_dont.spam.onet.pl> wrote:

>Coz gdy juz sie odpowiednio zrobi rozglos pan Leszek przeprosi i powie ze
>wycofuje swoje obrazliwe wypowiedzi na temat Optimus NET. Ale dla kogo

>tym. Takze uwazajcie ludzie robiacy jakies serwis pewnego dnia
>wasza koncepcja strony moze zostac skopiowana przez firme CNT a jezeli
>bedziecie nalezec do duzej firmy internetowej to CNT znajdzie sposob
>na odpowiednie zarekalmowanie siebie, sprobuje was ponizyc i nic z tego
>nie wyniknie. Pan L.B. ma to juz w sobie probuje rozwiazywac pomysly
>innych ludzi na swoj sposob, zastanawial sie ktos kiedys czy czasem
> [...]

Najbardziej zastanowilo mnie zdanie "...jezeli bedziecie nalezec do
duzej firmy internetowej to CNT..."

Jedno jest jest dla mnie jasne: jesli bede "nalezal" do firmy, to
pisanie w kazdym liscie, ze jestem osoba prywatna nie bedzie mialo
wielkiego sensu.

Inna sprawa to owe rzekomo niezgodne z etykieta "odbieranie" listow.
Nie bardzo rozumiem... chodzi tu o odbieranie "fizycznie" poczty
elektronicznej? Czy o wrazenie psychiczne jaki robi dany list. Wiec
stwierdzam: moje wrazenia sa niezgodne z netykieta :-)

Pozdrowienia

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_rubikon.net.pl
http://marcin.supermedia.pl