Re: Provider czy nie provider?

Autor: Piotr Roszatycki (dexter_at_delta.ii.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 12:14:12 MET DST

Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> wrote:
: Piotr Roszatycki <dexter_at_delta.ii.tuniv.szczecin.pl> wrote:
: : Kto to jest provider?
: : Zdaje sie provider musi posiadac koncesje. Czy jesli na osiedlu zaloze siec
: : lokalna i na stalym laczu podlacze sie do internetu to juz jestem
: : providerem, czy nie?
: Oczywiscie ze jestes. I grozi Ci inspekcja z PITIPu jesli nie masz koncesji
: :-)
Swietnie, wiec jestem "dostawca internetu" jesli oferuje swoje lacze moim
klientom?

: : Czy jesli na moim ukochanym komputerku zaloze kilka kont dla znajomych plus
: : kilka stronek, to juz jestem providerem? A moze musze oferowac dostep
: : poprzez ppp, aby potraktowano mnie jako providera.

: Dokladniej to koncesje musisz posiadac na transmisje danych.
: Zalozenie kont dla znajomych raczej [opinie prawnikow
: sprzeczne] koncesji nie wymaga.
: Wystawienie puli modemow z ppp i polozenie sieci do innych mieszkan
: to juz transmisja danych pelna para :-)

O ile pamietam, to slyszalem takie sformuowanie, ze moj komputer musi byc
komputerem "miedzysieciowym". Sugeruje to wlasnie serwis ppp.
Czy na postawienie serwera wirtualnego potrzebna jest koncesja?
Do prawnika przeciez nie pojde, bo i tak bedzie wiedzial mniej niz ja sam :)

--
Piotr "Dexter" Roszatycki
mailto:dexter_at_dedal.man.szczecin.pl