Re: Provider czy nie provider?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 12:53:49 MET DST

Piotr Roszatycki <dexter_at_delta.ii.tuniv.szczecin.pl> wrote:

>: Oczywiscie ze jestes. I grozi Ci inspekcja z PITIPu jesli nie masz koncesji
>: :-)
>Swietnie, wiec jestem "dostawca internetu" jesli oferuje swoje lacze moim
>klientom?

to zalezy od tresci umowy. jesli jest tam napisane ze nie mozesz
odstepowac uslugi podmiotom trzecim, to niestety lamiesz umowe.
nawet jesli za odstepowanie nie pobierasz zadnych dodatkowych oplat.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |