Re: Provider czy nie provider?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 17:37:51 MET DST

Piotr Roszatycki <dexter_at_delta.ii.tuniv.szczecin.pl> wrote:
: Kto to jest provider?
: Zdaje sie provider musi posiadac koncesje. Czy jesli na osiedlu zaloze siec
: lokalna i na stalym laczu podlacze sie do internetu to juz jestem
: providerem, czy nie?

Oczywiscie ze jestes. I grozi Ci inspekcja z PITIPu jesli nie masz koncesji
:-)

: Czy jesli na moim ukochanym komputerku zaloze kilka kont dla znajomych plus
: kilka stronek, to juz jestem providerem? A moze musze oferowac dostep
: poprzez ppp, aby potraktowano mnie jako providera.

Dokladniej to koncesje musisz posiadac na transmisje danych.
Zalozenie kont dla znajomych raczej [opinie prawnikow
sprzeczne] koncesji nie wymaga.
Wystawienie puli modemow z ppp i polozenie sieci do innych mieszkan
to juz transmisja danych pelna para :-)

: Dlaczego nasze prawo jest takie nienormalne (to juz off topic...)?
: Oj, za duzo pytan... Moze wyslac ten posting na pl.soc.prawo ? ;)

na pl.soc.polityka.wybory !

J.