Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 05:20:15 MET DST

Rafal Szarecki wrote in article <5r5b1j$g3r_at_info.nask.pl>...

>No to w takim razie : Zapłacę każde pieniądze, jeśli ktoś zapewni mi
podrużowanie po Polsce z prędkością >=2*c (dla humanistów c=prędkość
światła)
>Płacę i wymagam.....

Plac i wymagaj.

>niewiele, ale szary_at_ii.pw.edu.pl mówi: szary to ktoś z sektora
>akademicko-szkolneko w polsce, z Politechniki Warszawskiej, z Instytutu
Informatyki. Zatem wszelka reklama z tego źródła jest robiona na koszt
uczelni (tj
>podatników) i można posłać adminowi domeny ii.pw.edu.pl list ze skargą
, a on może zablokować konto.

Acha wiec funkcaj policyjna. Ciekawe. Skad te zainteresowania?:)
Zreszat mozna sobie zalozyc darmowe hotmil,polbox itp. Wiec po mialby kos
uzywac ii.pw.edu.pl do nielegalnej reklamy?

>Ja jestem raczej przyzwyczajony do 2LD zatem com.pl, edu.pl ...

Nie bylo chyba kiedy bo z tego co widze sa obie wersje w Polsce popularne.