Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Rafal Szarecki (szary_at_nask.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 18:21:07 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> Jaroslaw Zielinski wrote in article <33D19FF0.5AF3_at_it.com.pl>...

> ale
> rejestracji

> No wlasnie..

No to w takim razie : Zapłacę każde pieniądze, jeśli ktoś zapewni mi podrużowanie po Polsce z prędkością >=2*c (dla humanistów c=prędkość światła)
Płacę i wymagam.....

> A co mowi Ci takiego nyce_guy_at_irc.pl ?

niewiele, ale szary_at_ii.pw.edu.pl mówi: szary to ktoś z sektora
akademicko-szkolneko w polsce, z Politechniki Warszawskiej, z Instytutu Informatyki. Zatem wszelka reklama z tego źródła jest robiona na koszt uczelni (tj
podatników) i można posłać adminowi domeny ii.pw.edu.pl list ze skargą , a on może zablokować konto.

> To by bylo prawdziwe w USA. Ale w Polsce poki co nic nie postanowiono i
> ludzie sie jeszcze nie przywyczaili.

Ja jestem raczej przyzwyczajony do 2LD zatem com.pl, edu.pl ...