Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 05:25:48 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote in article <33D6798E.3F37_at_it.com.pl>...

>Nie mozna, bo to serwis komercyjny (wybory97.pl), powodz.pl pewnie by
>sie nadala...
>
>Mysle, ze przejscie po zakonczeniu wyborow do wybory97.org.pl mialoby
>sens, ale decyzja nalezy tu nie tylko do mnie, ale i calego zespolu
>serwisu i zarzadzajacego domena org.pl.

I oto przyklad bzdury bedacej wynikiem slepego przenoszenia:

otoz wybory97.pl powinny byc wedlug Jarka wybory97.org.pl czyli co z
komercjalnego serwisu niedochodowa organizacja prawna? Zmiana struktury i
osobowosc prawna dla serwisu informacyjnego?
Co to za bzdury? I kto bedzie rozzstrzygal komu jaka domena sie przynalezy.
Juz widac co to by bylo i jak ludzie rozumieja funkcje domen.

Jak rownosc rownosc domena pl dla kazdego. Miejsca na nastepne 100 lat
starczy.
A potem i tak beda lepsze pomysly niz DNS.