Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 05:14:10 MET DST

Jaroslaw Lis wrote in article <5r5828$aar$7_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

> [...]
>: Dnia 18 Jul 97 o godz. 20:12, Jaroslaw Lis napisal(a):
>: > Zalezy do czego. Sproboj wyciagnac liste wszystkich niemieckich
>: > uniwersytetow :-)
>
>: -host -l de | grep "^uni-" ?
>
>Generalnie dobrze, tylko zrob to, to zobaczysz co znaczy efektywnosc :-)
>
>: No tak panowie nie znja yahoo altavista itp? Kto uzywa dns do wyciagania
>: adresow czegokolwiek?
>
>Znamy, Slawku znamy. Jak podasz mi jakis sposob na znalezienie listy
>niemieckich lub chocby amerykanskich uniwerytetow z altavisty,

Sprobuj excite: university+german

>: No to teraz wyciagnijcie wszystkie lotniska albo fabryki guzikow.
>
>Czemu nie - lotniska moze i chetnie same by sie zgrupowaly.

Na pewno o tym marza.
Wiec pwowodem dla uztrymywani domeny .edu ma byc latwosc szukania adresow
szkol.
To rzeczywiscie powod.

  pozdrawia slawek poczta: nyce_guy_at_irc.pl
 sluchaj radia po polsku w dowolnym punkcie globu!
                        jak?
     zobacz http://www.superlink.net/~sduchnow
      lub http://www.free.polbox.pl/s/sd000001