Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 22 Jul 1997 - 13:59:31 MET DST

Dnia 21 Jul 97 o godz. 18:57, Andrzej Mikosz napisal(a):

> NASK, mimo tego, ze na zewnatrz wystepuje w pozycji
> podmiotu prawa publicznego (niemal jak Kosciol Katolicki przed wojna),
> jest instytucja prywatna (tak w ogole to ich doradcy prawni mogliby
> zwrocic im uwage na potrzebe publikowania chociazby formy prawnej na
> oficjalnych dokumentach, w tym na ich oficjalnych stronach www) jest
> firma prywatna.
Hmmm... moze "prywatny" w jezyku prawniczym znaczy co innego niz potocznie,
ale wg tego co ja wiem, NASK jest Jednostka Badawczo-Rozwojowa, a zatem
instytucja bedaca wlasnoscia panstwa, a nie zadna firma prywatna. Organem
zalozycielskim NASK-u jest KBN.
Chyba ze to juz zdazylo sie zmienic...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa