Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 23:37:18 MET DST

Jan Rychter wrote:

> A może by tak _zacząć_ od umieszczenia ich w org.pl ? To chyba nie boli?
> Nie bardzo rozumiem czemu wszyscy nagle ostatnio chcą traktować DNS jako
> kombinację wielkiego słownika sieciowego i wyszukiwarki WWW.

Nie mozna, bo to serwis komercyjny (wybory97.pl), powodz.pl pewnie by
sie nadala...

Mysle, ze przejscie po zakonczeniu wyborow do wybory97.org.pl mialoby
sens, ale decyzja nalezy tu nie tylko do mnie, ale i calego zespolu
serwisu i zarzadzajacego domena org.pl.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://www.wybory97.pl/index.html - Wybory97.pl