Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 22 Jul 1997 - 04:40:30 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote in article <33D19FF0.5AF3_at_it.com.pl>...

>Hm, znam dwa powody:
>1. Techniczny - zeby zbytnio nie przeciagac name serwerow, ale w koncu
>co to obchodzi czlowieka, co sobie rejestruje domene - on "placi i
>wymaga".

No wlasnie..

>2. Dodatkowej informacji o serwerze, wlascicielu konta pocztowego. DNS
>to chyba wynaleziono tez w podobnych celach patrzac z punktu widzenia
>zwyklego uzytkownika.

A co mowi Ci takiego nyce_guy_at_irc.pl ?

>oraz dodatkowy - trzeci
>3. Zwyczajowy. Tak kiedys zostalo postanowione, ludzie sie przyzwyczaili
>i po co zmieniac?

To by bylo prawdziwe w USA. Ale w Polsce poki co nic nie postanowiono i
ludzie sie jeszcze nie przywyczaili.

"If aint't broke don't fix it" - im jestem starszy i
>wiecej wiem, tym bardziej jestem za ograniczeniem ilosci bezsensownych
>zmian. System domen funkcjonalnych jest bardzo prosty, estetyczny i
>pozwala na rozszerzenia - na przyklad dodanie nowych specjalistycznych
>domen drugiego poziomu.

Ja podobnie wiem ze wszelkie regulacje kogos ostatecznie kosztuja.
Zbedne w dodatku nie balansuja nigdy na zero.