Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Tue 22 Jul 1997 - 07:12:51 MET DST

Slawek wrote:

> No wlasnie..

Co wlasnie? To dalej jest argument. Nie wiem tylko, na ile prawdziwy w
Polsce, gdzie mamy kilka tysiecy nazw domen, ale za rok moze bedzie
bardziej prawdziwy?

> A co mowi Ci takiego nyce_guy_at_irc.pl ?

Chyba, ze ktos uzywa IRC, a caly podpis - a raczej jego brak - ze jest
malo godny zaufania, jesli nie chce podawac swojego imienia i nazwiska,
ale to inna historia. Podpis x_at_biz.net.pl mowi mi - dostawca uslug
internetowych, podpis x_at_fuw.edu.pl mowi mi - pracownik/student na
uczelni...

> To by bylo prawdziwe w USA. Ale w Polsce poki co nic nie postanowiono i
> ludzie sie jeszcze nie przywyczaili.

Ludzie sie przyzwyczaili, poniewaz tak jest w USA! To chyba byloby latwo
zbadac, ile ruchu Z POLSKI konczy sie tylko W POLSCE a ile W STANACH,
ile trafia do
- http://www.netscape.com/
- http://www.microsoft.com/
- http://www.yahoo.com/
- http://altavista.digital.com/
...[mozna uzupelnic o swoj ulubiony serwer].
Mamy jeszcze te kilkanascie tysiecy osob Polonii i dla serwisow
"internationalnych" publike ze Stanow...

> Ja podobnie wiem ze wszelkie regulacje kogos ostatecznie kosztuja.
> Zbedne w dodatku nie balansuja nigdy na zero.

A moze w koncu powiedzmy, ile kosztuje (czasu, nerwow, pieniedzy)
UZYTKOWNIKOW wpisywanie nazw blednych, bo ktos myslal, ze bedzie
.com.pl, a tu jest .pl... Niby 10 sekund na potworne wpisanie URL, ale
pomnozmy je przez tysiace URL-i i tysiace uzytkownikow i miesiace, lata
po czym postawmy na szali wobec tych powtornie drukowanych wizytowek.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://www.wybory97.pl/index.html - Wybory.97.pl