Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 18:16:22 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote in article <5qkfuj$6jp$2_at_helios.man.lublin.pl>...

>wypadek ? u nich to regula. skoro juz wpychaja swoje uni-bielefeld ,
>to czemu nie zrobia po prostu bielefeld.edu ? robia dokladnie taki
>sam podzial jak na com edu org, tyle ze inaczej go stosuja.
>jaki wniosek ? za jednym zamachem splaszczyli niepotrzebnie strukture,
>utrzymujac jednoczesnie pierwotny podzial jaki zastosowalo usa.
>dla mnie to cyrk na kolkach. czy my polacy musimy powtarzac ten blad ?

Chyba nie rozumiesz ze edu jest domena, a uni- przedrostkiem w nazwie
sugerujacym uniwersytet. Czyli o jeden byt mniej. Czyli lepiej bo prosciej.

Uwierz Niemcom, przy ich sklonnociach katalogizowania zejsc sczebel nizej
oznacza ze tak musi byc:)