Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 09:00:35 MET DST

"Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Coz zgadza sie. Wypadek przy pracy.

wypadek ? u nich to regula. skoro juz wpychaja swoje uni-bielefeld ,
to czemu nie zrobia po prostu bielefeld.edu ? robia dokladnie taki
sam podzial jak na com edu org, tyle ze inaczej go stosuja.
jaki wniosek ? za jednym zamachem splaszczyli niepotrzebnie strukture,
utrzymujac jednoczesnie pierwotny podzial jaki zastosowalo usa.
dla mnie to cyrk na kolkach. czy my polacy musimy powtarzac ten blad ?

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |