Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 18:20:54 MET DST

Jaroslaw Lis wrote in article <5qlf0d$1oh$18_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

> [...]
>: Jaroslaw Lis wrote in article <5qip0o$hrr$20_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>: >: wnosi ze domena jest zarejestrwana w Polsce no i podlega jej zawartosc
>: >: polskiemu prawodawstwu
>: >A gdzie ":-)"? O jakim prawodastwie mowisz?
>
>: Sluchaj jesli adres domeny jest pl to znaczy ze kupujac cos z tej strony
>: przy pomocy karty moge sie spodziewac jurysdykcji polskiego sadu gdy by
>
>Owszem, spodziewac sie mozesz. Ale mimo .pl, serwer moze stac w Luxemburgu,
>a firma z ktora zawierasz umowe miec siedzibe na Kajmanach a korzystac z

Na sczescie 99% domen de czy pl posiada servery fizycznie istniejace w
Polsce.
Co do rejetsracji firmy w kajmanach to mnie nie interesuje bo transakcja
odbyla sie w Poslce.
Prawda?

PS nei powinno sie rejetrowac domen com dal serverow w Poslce i na odwrot.
To wprowadza zamieszanie.