Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 18 Jul 1997 - 12:48:44 MET DST

"Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Chyba nie rozumiesz ze edu jest domena, a uni- przedrostkiem w nazwie
>sugerujacym uniwersytet. Czyli o jeden byt mniej. Czyli lepiej bo prosciej.
>
>Uwierz Niemcom, przy ich sklonnociach katalogizowania zejsc sczebel nizej
>oznacza ze tak musi byc:)

rozumiem rozumiem. i wlasnie ci napisalem ze oni z hierarchii zrezygnowali
tylko pozornie, gdyz de facto ja maja. przy okazji bez sensu przeciazaja
swoje nameservery. poza tym jesli juz, to czemu se nie zaloza domen
typu uni.de i tym podobnych ? ale to ich zmartwienie. u nas tez
mozna pozakladac uni.pl dla uczelni wyzszych, edu.pl niech zostanie
dla szkol i innych instytucji edukacyjnych. niech sobie tez powstanie
domena biz.pl dla instytucji zajmujacych sie forsa itp.itd. com.pl dla
komercow nie kwalifikujacych sie do innych domen. takie to trudne
do przelkniecia ?

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |