Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Jarek Glab (JarekG_at_grot.com.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 13:41:06 MET DST

>Mysle ze bedzie to interesujoce do was. Bo unas wejsce na INTERNET
>kosztoje 19.95USD bez zadnych ograniczen. Czyli mozesz byc na INTERNET
>caly dzien. Co myslice otym, moze was zlie zrozumialem.

Mysle, ze to bedzie interesujace dla Ciebie iz w Polsce jako jedynym kraju
na swiecie masz dostep do Internetu za darmo i to rowniez przez cala dobe.
W naszej firmie natomiast za 43 zl na miesiac (ok. 13$) masz dostep bez
ograniczen czasowych i z kontem pocztowym. Natomiast znam firme w USA ktora
daje to samo za 8$. Wiec ceny spadaja i ni o koszt polaczenia do Internetu
chodzi tylko o rachunek telefoniczny.

Ale co to ma wspolnego z tematem to juz nie wiem wiec moze dyskusja dalsza
pod innym tematem??

Jarek Glab
e-mail: jarekg_at_grot.com.pl
http://www.gronet.pl