Re: Internet jako spolecznosc

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_ziembor.waw.pl)
Data: Mon 14 Jul 1997 - 09:42:30 MET DST

On Mon, 14 Jul 1997, Ziemek Borowski wrote:

>Chciałbym żeby tak było. Ale myślę że nie jest. Bez wątpienia mają
>sporo wspólnych interesów (i Maciek Uhlig ładnie je podsumował)...

chodzilo mi rzecz jasna o LAPy...

>Ale zwykle nie mają (w swej przeważającej większości) świadomości tego,
>ani poczucia wspólnoty (no może poza poczuciem wyższości nad innymi że
>mają wiedzę tajemną ;-).

Jarku. Wiesz co. Spolecznosc internetu - to brzmi chwytliwie.
Ale na ... Partie ;-) Zacznijmy od poczatku (i przepraszam ze tak
publicznie off-topicujemy):
* co to jest spolecznosc... bo z twojego pierwszego postingu
nie za bardzo potrafie wywnioskowac co ukrywasz pod tym slowem.
* na jakim gruncie toczymy dyskusje - co mi sie wydaje czy jak ludzie z
okolic nauk spolecznych, politologu in spe ;-) (ja sam w swoich studiach
socjol. posuwam sie bardzo powoli ;-())
* rozmawiamy o faktach, czy o czyms co sie nam wydaje ze jest lub powinno
* stosujemy nieadekwatne analogie czy staramy sie tlumaczyc swoje
stanowiska ;-)

-- Ziemek Borowski