Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 13:00:11 MET DST
On Thu, 10 Jul 1997, Maciej Lopacinski wrote:
> One juz sa towarem. We wtorkowej GW Biuro-Komputer jest calostronicowa
> reklama w ktorej jest reklamowany tylko adres internetowy.
> Rzeczpospolita umieszcza duze ogloszenia wlasne rekalmujace
> www.rzeczpospolita.pl. Wszyscy pamietamy www.czasnaeb.com.pl. W Polsce
> juz sa firmy ktore promuja swoje domeny. Rozmawiajac o domenach musimy
> pamietac, ze pieniedzy na rozwoj internetu nie dadza uniwersytety, KBN
> itp., ale duze bogate firmy ktore na nim beda zarabiac. Ludzie od
[...]
Zatem ile z tych reklam firmy przekazaly na Internet? W jakim stopniu
sfinansowaly cokolwiek wspolnego (poza dostepem do swoich stron, ktore -
skoro czytac je moze kazdy - mozemy uznac za wspolne) w polskim
internecie?
Wojtek
PS Tak na marginesie: prowadzone sa badania na temat oddzialywania
reklam w roznych mediach. Czy ktos robil takie na temat Internetu? Pytam
z ciekawosci o sam fakt, bo nie licze na poznanie wynikow ewentualnych
badan.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:04:30 MET DST