Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Maciej Lopacinski (mlopaci_at_gazeta.pl)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 14:40:03 MET DST

> Zatem ile z tych reklam firmy przekazaly na Internet? W jakim stopniu
> sfinansowaly cokolwiek wspolnego (poza dostepem do swoich stron, ktore -
> skoro czytac je moze kazdy - mozemy uznac za wspolne) w polskim
> internecie?

Jesli kogos zachecasz do podlaczenia sie do internetu to jego pierwszym
pytaniem jest ,,A co ja z tego bede mial''. Jesli odpowiesz mu, ze moze
ogladac www politechniki i uniwerku to cie wysmije, ale jesli powiesz,
ze moze robic biznes, pokazesz reklamy opla, EB i firm z jego branzy to
z checia wyciagnie pieniadze.

--
                                 Maciej Lopacinski
                                 Dzial Telekomunikacji GW