Re: Kto popsul HTML (Re: Parser w MSIE)

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 15:47:33 MET DST

 Marcin Jagodzinski wrote in article <33c35501.4089567_at_news.nask.pl>..
..

>A ze nawprowadzali glupot, to prawda. Ilosciowo: wiecej, ale nie
znizyli
>sie do poziomu <MARQUEE>.

Marcin, wytlumacz mi, jak glupiemu, co zarzucasz Marquee.
Zdecydowanie wole takie rozwiazanie od skryptu czy apletu Javy. Jest
proste, wyglada ladnie. Problem w tym, ze nie jest widoczne gdzie
indziej. Ale sama idea jest, IMHO, zupelnie sensowna.
BTW - ciagle jakos nie mam zaufania do JavaScript i apletow. Niby
dziala, ale zawsze mam wrazenie, ze wybuchnie. Pomijam juz fatalna
interpretacje - czasem IE, czasem NN/NC.

Pawel