Re: Kto popsul HTML (Re: Parser w MSIE)

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 19:46:04 MET DST

Pawel Wimmer wrote:

> Marcin Jagodzinski wrote in article <33c35501.4089567_at_news.nask.pl>..
> ..

> znizyli
>
> Marcin, wytlumacz mi, jak glupiemu, co zarzucasz Marquee.
> Zdecydowanie wole takie rozwiazanie od skryptu czy apletu Javy. Jest
> proste, wyglada ladnie. Problem w tym, ze nie jest widoczne gdzie
> indziej. Ale sama idea jest, IMHO, zupelnie sensowna.
> BTW - ciagle jakos nie mam zaufania do JavaScript i apletow. Niby
> dziala, ale zawsze mam wrazenie, ze wybuchnie. Pomijam juz fatalna
> interpretacje - czasem IE, czasem NN/NC.

Pawle,
A czy nie wyczuwasz intuicyjnie, że jest *istotną* głupotą wprowadzanie
osobnego tagu do zaprezentowania pojedynczego, mało istotnego wizualnego
efektu?

Dla mnie to jest bardzo bez sensu... Gdyby wszyscy uważali, że to fajne,
to niedługo producenci zaczęliby się prześcigać w takich wynalazkach....

<rotatingtext>
<3drotatingtext>
<3drotatingtextshadedwithgoraud>
<yetanothercoolanimatedefect>
<justusethistagandseehowfunnyitblinks>

Z czasem nie byłoby przeglądarki na świecie, któraby w choć znikomym
procencie interpretowała wszystkie takie dodatki.

To nie chodzi o to, że <marquee> jest zly, chodzi o to, że cała klasa
tych wynalazków, do których i <blink> się zalicza jest bez sensu!

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340