Re: Kto popsul HTML (Re: Parser w MSIE)

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_rubikon.net.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 11:13:25 MET DST

Dnia Wed, 09 Jul 1997 08:51:33 GMT, gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl (Grzegorz
Staniak) pisal(a)

> ^^^^ hm? :) jakies watpliwosci?

Ja nie mam, ale moj newsreader widocznie ma. ;-)

>OK, racja, ale to Netscape wytyczal kierunek, czyli propagowal
>epatowanie glupotami. Po prostu dlatego, ze byl wczesniej. Zreszta
>wez sobie ostatnie rewelacje, te rozne SPACERy, LAYERy etc. - nic do
>nich jeszcze nie dotarlo. Rownoczesnie MSIE zaczyna sie zachowywac
>coraz lepiej, chocby dzieki przerzuceniu podobnych efektow do CSS, i
>to na podstawie istniejacego draftu W3C, a nie wlasnych wynalazkow.

Moze odnosze mylne wrazenie, ale Netscape rakiem wycofuje sie z <LAYER>.
Zobacz jak o tym cicho na ich strona. Sciagnelem jaks dokumentacje, z
ktorej wynikalo (a moze zle to zrozumialem), ze <LAYER> zostawiono w final
Communicatora ze wzgledu na kompatybilnosc z wersjami Preview. Niezle, nie?

A ze nawprowadzali glupot, to prawda. Ilosciowo: wiecej, ale nie znizyli
sie do poziomu <MARQUEE>.

Moglbys mi pomoc w jednej drobnej sprawie? Chodzi mi o odpowiedz na
pytanie: czy NC 4.0 final dobrze interpretuje line-height w odniesieniu do
tekstu. Bo wydaj mi sie ze puscili tam najwiekszy bug w calej interpretacji
CSS.

Pozdrawiam

/\/\arcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_mail.rubikon.net.pl