Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 14:01:59 MET DST

 Wojtek Sylwestrzak wrote in article
<5pvs6v$1r7$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>In pl.org.psi Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
>
>: Zastanow sie dlaczego to robia? Ze wstydu? :)
>
>Porzadne firmy tak nie robia.
>To jest dzialalnosc charakteryzujaca firmy typu krzak.pl,
>ktore po prostu nie wiedza jak dac upust swoim kompleksom ...

Oto kilka nieporządnych firm typu krzak, które nie wiedzieć dlaczego
dają upust swoim kompleksom:

Alcatel - mała firemka
Centertel - fakt, że badziewie, ale ...
Computerland - pewnie zgraja lamerów
Elektrim - to taka mała, badziewiasta centrala HZ
Eragsm - dwie komórki na krzyż
Ericsson - kto im na to pozwolił! Zagraniczna firma krzak w domenie pl
Ikea - to skandal, co wyrabiaja krzaki z zagranicy
NASK - wywalic ich z pl NATYCHMIAST, przecież to wróg nr.1 internetu w
Polsce
Optimus, Optimusnet - to jakieś nieporozumienie
TPSA - czy ktoś zna taką firmę?
yahoo - ??? yahoocomputing - ???
yahooligans - ciekawe, nie?
Oczywiście komentarze powinienem hurtem opatrzyć znaczkiem ":)",
oprócz ostatnich trzech pozycji (też jestem zdziwiony, ale kompleksy i
krzaki?)

>(bez urazy :-))

Możesz mi wierzyć, najmniejszej :), takie towarzystwo!

mgb