Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 13:22:27 MET DST

Marek Baczek wrote:

> Nie mozna lekcewazyc czegos czego nie ma! :)
> W tej chwili mamy model regionalno-funkcjonalny, co bardzo latwo
> udowodnic przegladajac dotychczasowe rejestracje.

Jak pamietam ilosci domen tu podawane to mamy 1800:2000:200 (ostatnia w
.pl). Wiec najwiecej jednak jest funkcjonalnych i chyba nowe firmy (to
tez ktos tutaj pisal ) rejestruja sie glownie w funkcjonalnych. Tak wiec
praktyka sklania sie do systemu funkcjonalnego. Natomiast oczywiscie
zasad nie ma i to jest spory blad.

> Czyje? Co uzytkownik to inne przyzwyczajenia. mam nadzieje, ze nie
> uwazasz sie za "wzorcowego" uzytkownika.

Nie, uwazam sie za dosc typowego uzytkownika, to znaczy jak widze firme
i chce sprawdzic czy ona jest w Internecie, to wpisuje www.firma.com.pl
pozniej a pozniej siegam po wyszukiwarke typu Infoseek, ktora podaje mi
kilkanascie odpowiedzi, gdzie znajduja sobie jakis dokument na jej
serwerze a z niego przechodze na poczatek serwera firmy.

> Zastanow sie dlaczego to robia? Ze wstydu? :)

Nie wiem, poniewaz watpie w efekt marketingowy posiadania domeny w .pl.
No, chyba ze sie chce "udawac" domene drugiego rzedu, masowo rejestrujac
swoich klientow jako firma.provider.pl.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe