Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 12:26:34 MET DST

 Jaroslaw Zielinski wrote in article <33C364B2.6015_at_it.com.pl>...

>Nie, .pl informuje mnie, ze - wedlug mojego osobistego zdania - ze
firma
>albo nie zna albo lekce sobie wazy zarowno system domen funkcjonalnych

Nie mozna lekcewazyc czegos czego nie ma! :)
W tej chwili mamy model regionalno-funkcjonalny, co bardzo latwo
udowodnic przegladajac dotychczasowe rejestracje.

>jak i przyzwyczajenia uzytkownikow sieci, a chce byc tak ostro do

Czyje? Co uzytkownik to inne przyzwyczajenia. mam nadzieje, ze nie
uwazasz sie za "wzorcowego" uzytkownika.

>przodu, by zobaczyc wlasny ogon. Szczegolnym dopalaniem charakteryzuja
>sie tu firmy majace juz domene com.pl, ale zalatwiajace sobie jeszcze
>pl do kolekcji.

Zastanow sie dlaczego to robia? Ze wstydu? :)

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl   http://www.qdnet.pl/~mgb/