Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 13:27:03 MET DST

Michal Szokolo wrote:

> Ale w kwestii formy wlasnosci, rozmiaru, wiarygodnosci, poziomu uslug
> itp nic to nie daje.

Lekcewazenie przyzwyczajen klientow (w szerszym znaczeniu kazdy
uzytkownik Internetu jest klientem providera, bo moze polaczyc sie z nim
lub z serwisem jego klienta) i wprowadzanie trzeciego "standardu" domen
oprocz funkcjonalnych i dziwacznych regionalnych ma sie jakos do
wiarygodnosci a juz na pewno do poziomu uslug. Dokladnie tak jak strony
providera w CP1250.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe