Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 02:14:39 MET DST

On Wed, 09 Jul 1997 12:15:14 +0200, Jaroslaw Zielinski <jz_at_it.com.pl>

.com.pl tak, ale .pl .... dlaczego nie edukacja?

>Nie, .pl informuje mnie, ze - wedlug mojego osobistego zdania - ze firma
>albo nie zna albo lekce sobie wazy zarowno system domen funkcjonalnych
>jak i przyzwyczajenia uzytkownikow sieci, a chce byc tak ostro do
>przodu, by zobaczyc wlasny ogon.

Albo jest to firma "niemieckiego pochodzenia" i kierownictwo jest
doskonale przyzwyczajone ze regionalna firma to mercedes.de lub
ford.de

>Szczegolnym dopalaniem charakteryzuja
>sie tu firmy majace juz domene com.pl, ale zalatwiajace sobie jeszcze
>.pl do kolekcji.

Jarku, tu chodzi o pieniadze! A moze oni wlasnie wiedza jakie sa
przyzwyczajenia uzytkownikow sieci, i ze za cene 150zl nie warto sobie
pozwolic na strate paru procent klientow ktorzy sprawdza www.firma.pl,
i na 'host not found' zakoncza sprawe.

J.