Re: Popularyzacja Infoseek

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 13:29:46 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> Nota bene wlasnie wymienilem oprogramowanie, na ktorym chodzi infoseek,
> na najnowsza wersje 1.2b2. Wydaje mi sie, ze chodzi dosc stabilnie,
> ale jakby byly jakies problemy, to jak zwykle prosze zglaszac
> od razu do mnie...

Przy okazji, przyda sie inym bo mnie na pewno. Jak "powiedziec"
Infoseekowi, by usunal ze swojego indeksu strony z konkretnej domeny i
zaindeksowal je za nastepnym razem od nowa? Chodzi o to, ze Infoseek
przechowuje rowniez strony, ktore juz nie istnieja.

To moze sie przydac nawet tym, co zmieniaja swoje serwisy z com.pl na
.pl!

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe