Re: Zmiana domeny - koszty oraz konsekwencje dla pomyslodawcow

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Tue 08 Jul 1997 - 23:23:26 MET DST

 Michal Mierzwa wrote in article
<5prlsk$lq4_at_blaszok.knurow.us.pl>...>

>Mogę Ci powiedzieć, co robi zwykły user. Otóż jeżeli przy
próbie wejścia
>na jakąś stronę, na którą chcę wejść wyświetla mi się
"Sorry, this page
>have been moved ..." to wchodzę pod ten nowy URL i dokładam go do
>bookmarka. I gdzie tu te straszne koszta?

No jak to, chcesz utrzymywac rownolegle domeny w pl i w com.pl? To
sie nazywa kopiowanie a nie przenoszenie :
)
Jezeli zmienisz (przeniesiesz) domenę to ukaże się komunikat
"Cannot resolve host.." i żadnych nowych URLi nie zobaczysz
(oczywiście po okresie "karencji")

mgb