Re: Zmiana domeny - koszty oraz konsekwencje dla pomyslodawcow

Autor: Michal Mierzwa (mmierzwa_at_blaszok.silesia.linux.org.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 23:08:36 MET DST

Leszek Bogdanowicz pisze:
> [...]

Mogę Ci powiedzieć, co robi zwykły user. Otóż jeżeli przy próbie wejścia
na jakąś stronę, na którą chcę wejść wyświetla mi się "Sorry, this page
have been moved ..." to wchodzę pod ten nowy URL i dokładam go do
bookmarka. I gdzie tu te straszne koszta?

Mumin

--
 Michał M Mierzwa		http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2