Re: Zmiana domeny - koszty oraz konsekwencje dla pomyslodawcow

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 09:37:02 MET DST

On Tue, 8 Jul 1997 23:23:26 +0200, "Marek Baczek" <mgb_at_qdnet.pl>
> Michal Mierzwa wrote in article

>"Sorry, this page have been moved ..." to wchodzę pod ten nowy URL i dokładam go do
>
>No jak to, chcesz utrzymywac rownolegle domeny w pl i w com.pl? To
>sie nazywa kopiowanie a nie przenoszenie :

Ale to kopiowanie celem przeniesienia!

>Jezeli zmienisz (przeniesiesz) domenę to ukaże się komunikat
>"Cannot resolve host.." i żadnych nowych URLi nie zobaczysz
>(oczywiście po okresie "karencji")

Dlatego karencja powinna byc na tyle dluga zeby pod stary adres nikt
juz nie siegal. Co po pierwsze da sie sprawdzic, a po drugie da sie od
biedy zalatwic jednym komputerem w skali calego kraju zeby taka
informacje rozsylal przez pare lat.

Tylko pytanie czy chcemy likwidowac .pl

J.