Zmiana domeny - koszty oraz konsekwencje dla pomyslodawcow

Autor: Leszek Bogdanowicz (bogdanow_at_cnt.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 14:22:18 MET DST

On Mon, 7 Jul 1997, Marek Baczek wrote:

> [...]
> katalogi, pieczatki, reklamy w prasie, koszulki, gadzety)
> 7. Ksiazki adresowe drukowane i niedrukowane zawierajace e-mail,
> www oraz inne rodzaju adresy staja sie nieaktualne
> 8. Dodatkowa praca administratorow i webmasterow przy aktualizacji
> linkow, grafik i dokumentow wwww oraz przy pomaganiu klientom
> rekonfigurowac oprogramowanie - za ta prace trzeba zaplacic.
>
> Wszystkie powyzsze punkty powoduja, oprocz problemow i zamieszania,
> rowniez bezposrednie straty finansowe.
> Oczywiscie nie przedstawilem wszystkich konsekwencji oraz nie

[...]

Podpisuje sie pod tym obiema rekami. Nie wyobrazam sobie aby mnie ktos
zmusil do zmiany adresu serwisu wp.cnt.pl. Pracowalismy ciezko przez dwa
lata, aby ten adres stal sie popularny i byl kojarzony. Na tysiacach stron
znajduja sie odnosniki do tego adresu. Jeszcze wiecej ludzi ma
prawdopodobnie ten adres w swoich zakladkach. Koszt kampanii informacyjnej
o zmianie adresu bylby dla nas na pewno duzym obciazeniem. Dodatkowo ze
zmiana adresu wiazalby sie gwaltowny spadek ogladalnosci naszego serwisu,
co ma bezposrednie przelozenie na liczbe sprzedawanych reklam.

Ostzregam, ze jesli ktokolwiek bedzie zmuszal nas do zmiany adresu
naszych serwisow to (poza oczywiscie sprawdzeniem podstaw prawnych i
mozliwosci dochodzenie odszkodowan) uruchomimy ogolnopolska akcje
protestacyjna prowadzana w Internecie i w tradycyjnych mediach (ktorych
reprezentanci tez sa dotknieci tym problemem). A mozliwosci wplywu na
opinie publiczna mamy na prawde duze...

Pozdrowienia
Leszek

--
 ___
/   \  ___    Leszek Bogdanowicz         Centrum Nowych Technologii
|  |\ | |       bogdanow_at_cnt.pl         ul. Uphagena 2, 80-237 Gdansk
|  | \| |   tel/fax. (0-58) 455545      ** www.cnt.pl ** wp.cnt.pl **
\___/