Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Bartek Papierski (bartekp_at_dom.vr.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 14:49:13 MET DST

On Mon, 7 Jul 1997, cezar wrote:

> VTAM!
>
> Bartek Papierski <bartekp_at_dom.vr.pl> napisal(a):
> [...]
> : Widze, ze zrobila sie moda zapoczatkowana przez free.polbox.pl na
> : ocenianie ludzi po domenie. To jest po prostu troche niemadre...
>
> Według mnie, to posiadanie domeny firma.pl wystawia cenzurkę adminowi,
> a nie userom. Oni są niewinni ;)

Tak, ale userzy przeciez tez wybieraja sobie domene na ktorej maja konto.
No moze za wyjatkiem pracownikow. Ja szczerze mowiac wybierajac vr.pl nie
patrzylem na domene a glownie na system operacyjny i oferte. System
pracuje stabilnie i glownie tego oczekuje. IMHO *.com.pl czy *.pl
nie ma wplywu na "prace silnika"

| Bartek Papierski Lodz, POLAND |
| bartekp_at_dom.vr.pl Powered by PINE |