Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Sat 05 Jul 1997 - 21:45:31 MET DST

Michal Szokolo wrote:

> 3/4? Wishful thinking...

Pozyjemy, zobaczymy...

> Problem skomplikowanego skryptu do analizy logow WWW Winter? Zaiste,
> ogolnopolski, ba, ogolnoswiatowy... Chyba ze jest to taki cud-skrypt ze
> warto za niego sprzedac dusze :-)

Jak rozumiem jest to merytoryczna odpowiedz... Ja wiem, co to za firmy
sa w .pl albo moge szybko sie dowiedziec, znam rozne zabawki i moge
poznac nastepne; takich co maja takie same umiejetnosci i tyle samo
czasu jest moze 60 a moze 600. A Internet polski to jakies 600 000 ludzi
lekko liczac... I podobno niektorzy z nich maja sie opierac na sieci
jako zrodle biznesowych informacji...

> "Uroda" adresu, latwoscia zapamietania... Wiem, to sa wartosci wzgledne,
> ale czesc uczestnikow tej dyskusji uwaza je za istotne.

Jasne. Przy proporcji kilku tysiecy domen w com.pl i kilkuset w .pl
oczywiscie latwiej bedzie zgadnac i zapamietac, ze firma ma domene
konczaca sie na .pl niz na com.pl. A co do urody - to moze nikt nie
bedzie opowiadal o tych z .pl kawalow jak o blondynkach, ale od dzis
rozwazniej jest wybrac sobie adres w com.pl...

> Blad. Infoseek PL wart jest popularyzacji.

Jak rozumiem VR od dzisiaj bedzie sie tym zajmowac, w przerwach miedzy
namawianiem klientow na .pl. A przy okazji, to ilu macie klientow z
domenami w .pl?

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe