Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Michal Szokolo (msz_at_vr.pl)
Data: Tue 08 Jul 1997 - 00:59:08 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

[...]

> Pozyjemy, zobaczymy...

Ano zobaczymy.

> Jak rozumiem jest to merytoryczna odpowiedz...

O przepraszam. Jesli poprzednio uzywales argumentu, ze trudno sprawdzac
automatycznie, to teraz sie nie wykrecaj..

> Ja wiem, co to za firmy
> sa w .pl albo moge szybko sie dowiedziec, znam rozne zabawki i moge
> poznac nastepne; takich co maja takie same umiejetnosci i tyle samo
> czasu jest moze 60 a moze 600.

Wiec w czym masz problem? Poradzisz sobie, jak sam piszesz...

> A Internet polski to jakies 600 000 ludzi
> lekko liczac... I podobno niektorzy z nich maja sie opierac na sieci
> jako zrodle biznesowych informacji...

Chca uzywac Internetu? To niech sie naucza albo zatrudnia konsultantow.

Sorry, ale jak ktos chce uzywac komputera to tez MUSI sie nauczyc albo
zatrudnic sobie fachowca, LAN - to samo, czemu nagle w Internecie mamy
sie dostosowywac do poziomu idioty?

> Jasne. Przy proporcji kilku tysiecy domen w com.pl i kilkuset w .pl
> oczywiscie latwiej bedzie zgadnac i zapamietac, ze firma ma domene
> konczaca sie na .pl niz na com.pl. A co do urody - to moze nikt nie
> bedzie opowiadal o tych z .pl kawalow jak o blondynkach, ale od dzis
> rozwazniej jest wybrac sobie adres w com.pl...

Rozwazniej to sobie wybrac w .com. Nie grozi nagla zmiana polityki, a
cena podobna. Tylko pewien obciach.

> Jak rozumiem VR od dzisiaj bedzie sie tym zajmowac, w przerwach miedzy
> namawianiem klientow na .pl.

To raczej zadanie dla Wiadomosci Internetowych...

> A przy okazji, to ilu macie klientow z
> domenami w .pl?

Mamy kilku, ktorzy bardzo chca miec. Niektorym obiecalismy (na szczescie
nie na pismie) ze zalatwimy. A tu sobie NASK zmienil przepisy...

Po prostu niektore firmy, ktorych dzialalnosc obejmuje caly kraj, chca
miec .pl. I nie rozumieja, dlaczego w tym celu mialyby koniecznie
podlaczac sobie (bez wewnetrznej potrzeby) oddzialy dzierzawami.

Jest sobie taka jedna firma, co ma 5 oddzialow w roznych miastach (a
klientow w prawie kazdym wojewodztwie). Nie chca (mimo ze moga i stac
ich spokojnie) wszystkiego tego podlaczac na stale - a .pl chca.

Miala byc naszym klientem pewna inna firma, ale uciekla, jak sie
dowiadziala, ze nie zalatwimy .pl, konkurent obiecal (i chyba ich bedzie
na wlasny koszt podlaczal, zeby sie wywiazac). Prawie 100 oddzialow,
podlaczyc chcieli tylko centrale (tez nie ze skapstwa).

--
          //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe