Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Gregory BRZESKI (gregory_at_webcorp.co.uk)
Data: Sat 05 Jul 1997 - 00:51:07 MET DST

Michal Szokolo wrote:
> Czyżby następny etap to rejestracja domen w rodzaju numer-nip.com.pl?
> Żeby już zupełnie uniemożliwić wykorzystanie marketingowe? A może
> <losowy-ciąg-znaków-niepodobny-do-nazwy-firmy>.com.pl?
>
> Bardzo proszę o informację, CZY JEST TO ICH OFICJALNE STANOWISKO?

To nie jest zadne oficjalne stanowisko.

> Jedyny problem to NASK jako taki. Szkoda, że jakoś nie widać szansy na
> jego zlikwidowanie. A sądząc z tego "uzasadnienia", rozwiązanie tego
> problemu to sprawa priorytetowa.

Problemem w rejestracji domen jest umozliwienie rejestrazji bezposrednio
w .pl.

> Sądząc po tym poniżej, istotnie nie dla *przyjemności* tylko dla...
> zysku, przynajmniej niektórych. Cóż, wiem, trzeba zarobić... Ale może by
> tego nie maskować ideologią?

Najwiecej NASK i firmy operatorskie zarobily by przy liberazlizacji
zasad. No i nie ukrywam najwiecej my zarabiamy w isniejacej sytuacji
kiedy to firmy zwracaja sie do nas o pomoc w rejestracji domeny .pl
poniewaz zasady sa niejasne.

Z pozdrowieniami,

Grzegorz BRZESKI

--
NetNames Polska - Czy posiadasz juz wlasna domene ?
http://www.netnames.com.pl