Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Michal Szokolo (msz_at_vr.pl)
Data: Sat 05 Jul 1997 - 03:09:49 MET DST

Gregory BRZESKI wrote:

> To nie jest zadne oficjalne stanowisko.

Trochę mi ulżyło... Choć ton i idea tego żartu(?) sš niestety
prawdopodobne :-(

[...]

> Problemem w rejestracji domen jest umozliwienie rejestrazji bezposrednio w .pl.

Wydaje mi się raczej, że umożliwienie rejestracji w .pl rozwišzałoby
częœć problemów.

> Najwiecej NASK i firmy operatorskie zarobily by przy liberazlizacji
> zasad.

Prawdopodobnie.

> No i nie ukrywam najwiecej my zarabiamy w isniejacej sytuacji
> kiedy to firmy zwracaja sie do nas o pomoc w rejestracji domeny .pl
> poniewaz zasady sa niejasne.

Ile trzeba za to zapłacić za załatwienie takiej "drobnej" sprawy? Pytam
poważnie.

--
          //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe