Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_bit.onet.pl)
Data: Sat 05 Jul 1997 - 00:49:52 MET DST

In pl.org.psi Ziemek Borowski <ziembor_at_digilab.com.pl> wrote:
> to co robi tu jeszcze domena onet.pl i optimusnet.pl ;-)))
> to ostanie moglibyście choć zmienić na optimus.net.pl ...

OptimusNet - to nazwa swiadczonej usługi, ONET - skrot.
Nie wiem czy by ktoś chciał pisać na taki adres, aczkolwiek jest to
możliwe:
      @piotrkowtrybunalski.optimusnet.pl
i dlatego sa skróty:
      @pt.onet.pl
Aczkolwiek, jak ktoś skrótu nie pamięta, to może z pełnej nazwy skorzystać ;-)

A trudno robić wyłącznie @onet.pl, jeśli usługa nazywa się inaczej. ;-)

Co do optimus.net.pl - zwróć uwagę na nazwę usługi - to jest razem.
Choć nie przeczę, optimus.net.pl - to jest ciekawy pomysł...

Zbigniew Zych

--
http://onet.pl/~zych/
Optimus SA Oddział Kraków, Dyrektor Działu Technicznego, administrator sieci