Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Dariusz Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 13:44:26 MET DST

At 08:43 97-07-02 +0200, you wrote:
>Jesli nie, to szkoda. Szczegolnie, ze ATM byl do niedawna firma,
>ktora wlasnie rejestrowala domeny klientow w com.pl.
>
>Mam nadzieje, ze sami jeszcze nie proponujecie klientom:
>"moge panu zarejestrowac domene panska_firma.pl" ?

I w dalszym ciagu wiekszosc klientow rejestruje sie w .com.pl, ale w
przypadku niektorych firm trudno jest uzasadnic "zakaz" rejestracji w .pl
Dlaczego? poniewaz niektore buduja swoje wlasne sieci rozlegle, a inne sa
na tyle duze lub na tyle ogolnopolskie. A przede wszystkim - powoluja sie
na istniejace precedensy. Jesli moze istniec gazeta.pl (dla wyborczej) to
dlaczego nie sztandar.pl (dla sztandaru mlodych) czy rzeczpospolita.pl.
Jesli jedna firma komercyjna dostala rejestracje w .pl, to odmowa innej
firmie takiej przyjemnosci jest dzieleniem swiata na rownych i rowniejszych.
A dla mnie, jako dla operatora sieci, ktory rejestruje nazwy dla swoich
abonentow wazne jest nie to, JAKI regulamin przyznawania nazw zostanie
przyjety, ale to, zeby wszyscy byli traktowani TAK SAMO.

Darek