Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 14:17:21 MET DST

darekw_at_atm.com.pl (Dariusz Wichniewicz) writes:

> I w dalszym ciagu wiekszosc klientow rejestruje sie w .com.pl,

Chyba, ze NASK im ODMOWI. Tak, odmawial wielokrotnie, odsylajac do
domen regionalnych...

> Jesli jedna firma komercyjna dostala rejestracje w .pl, to odmowa
> innej firmie takiej przyjemnosci jest dzieleniem swiata na rownych i
> rowniejszych. A dla mnie, jako dla operatora sieci, ktory rejestruje
> nazwy dla swoich abonentow wazne jest nie to, JAKI regulamin
> przyznawania nazw zostanie przyjety, ale to, zeby wszyscy byli
> traktowani TAK SAMO.

To, to, to.

Ale oczywiscie nie pownno byc ani gazeta.pl, ani gazeta.com.pl, ani
gazeta.xxx.yyy.pl. Powinno byc gazeta-wyborcza.cokolwiek.

No i oczywiscie jest kwestia, ze nie moze byc tych samych domen dla
roznych firm, a rozne firmy MOGA miec te sama nazwe.

  MJ