Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Gregory BRZESKI (gregory_at_webcorp.co.uk)
Data: Thu 03 Jul 1997 - 02:25:47 MET DST

Dariusz Wichniewicz wrote:

> A dla mnie, jako dla operatora sieci, ktory rejestruje nazwy dla swoich
> abonentow wazne jest nie to, JAKI regulamin przyznawania nazw zostanie
> przyjety, ale to, zeby wszyscy byli traktowani TAK SAMO.

Darku, ujoles dokladnie to o co wielu ludzi sie spiera i wlaczy. Nie o
to czy to powinno byc tak czy owak, ale o to aby wszyscy byli traktowani
tak samo, a co lepsze aby zasady byly STALE.

Juz kilka razy sie zdarzylo ze jednego dnia wyslalismy formularz, a
kolejnego otrzymalismy powiadomienie ze zasady sie wlasnie weszly w
zycie nowe zasady. Przy tak czestych zmianach jak to mialo miejsce na
jesieni i wiosna tego roku nie bylo mozna nawet klientowi powiedziec co
moze, a czego nie moze zarejestrowac.

Z pozdrowieniami,

Grzegorz BRZESKI

--
NetNames Polska - Czy posiadasz juz wlasna domene ?
http://www.netnames.com.pl