Re: Internetowa Ksiazka Teleadresowa

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 12:15:48 MET DST

Marcin Jagodzinski <marcinj_at_rubikon.net.pl> wrote:

: Na moj adres prywatny, to przyszedl list (x2) od tego calego f*** PLJ,
: ktory sugeruje umieszczenie danych o mojej firmie w jakiejs ksiazce
: adresowej i dodatkowo, ze (ROTFL) koszty akcji reklamowej poniosa NABYWCY
No, ja dostałem 4 razy - pisałem na newsy z 4 adresów...

: Wiec ja sie publicznie pytam pana Leszka z PLJ: czy zamierza zwrocic z
: pieniedzy zarobionych na ksiazce koszty polaczen wszystkim, do ktorych
: rozeslal ten SPAM?
He, he. Pan Leszek pewnie nawet nie wie, że zrobił coś niewłaściwego
(jak to często bywa z biznesmenami, co się dorwali do sieci).

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej