Newsy przez news.tpnet.pl - blad 441

Autor: Andrzej Bagiński (abagi_at_oberon.idk.com.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 11:57:36 MET DST

Wlasnie zmienilem serwer newsow z news.nask.pl na news.tpnet.pl ze wzgledu
na dostep w TelePsie do grup nie pl. (wczesniej korzystalem z
news.icm.edu.pl, ale szybko sie z tego wyleczylem bo chodilo wolno jak
pies).
Wczesniej probowalem news.tpnet.pl, a jako uzytkownik odwolujacy sie z IP
195.116.* nie byly one dla mnie dostepne. Od paru dni TP usunal te
przeszkode i mam nareszcie dosc szybki dostep do "zagranicznych" grup, tylko
pojawil sie teraz problem innej natury. Otoz nie moge wyslac artykulu na zadna
grupe. Otrzymuje blad:

441 you do not have posting access to {nazwa.grupy}

O co tu chodzi. Czyzby w TP jeszcze cos nie bylo dokonfigurowane?

Andrzej
-------
 _ _| __ \ | / | Andrzej Bagiński
WWW: http://www.idk.com.pl | Email: info_at_idk.com.pl