Re: Internetowa Ksiazka Teleadresowa

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_tau.ceti.com.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 14:45:52 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
> : Wiec ja sie publicznie pytam pana Leszka z PLJ: czy zamierza zwrocic z
> : pieniedzy zarobionych na ksiazce koszty polaczen wszystkim, do ktorych
> : rozeslal ten SPAM?
> He, he. Pan Leszek pewnie nawet nie wie, że zrobił coś niewłaściwego
> (jak to często bywa z biznesmenami, co się dorwali do sieci).

Bardzo wątpliwe - znać, że lista adresowa była przygotowana z wielką
skrupulatnością na podstawie newsów i chyba WWW. Dostałem spama w trzech
kopiach, w tym jednego na adres który nigdy się na newsach nie pojawiał.
Proponuję bounce do postmaster_at_waw.plj.com.pl co sam uczyniłem z wszystkimi
kopiami. Ewentualnie, gdyby ktoś miał exploita do sendmaila 8.8.4... ;)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/
info: oferta_at_ceti.com.pl.  Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/